Number of the records: 1
Privátne značky pod vplyvom hospodárskej krízy v segmente bioproduktov
Title Privátne značky pod vplyvom hospodárskej krízy v segmente bioproduktov Translation Private brands under the crisis in the segment of bioproducts Author info Zuzana Lukačovičová Author Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Obchod a marketing 2009 : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 40. výročia vzniku Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : Bratislava, september 2009. S. 106-114. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2839-9 Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
Note VEGA 1/4582/07 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 631 - Poľnohospodárstvo Keywords bioprodukty * potraviny * poľnohospodárstvo * ekológia * značky výrobkov * značky maloobchodné * dizajn * logo * ceny * spotrebitelia Annotation Charakteristika trhu biopotravín. Problematika vysokých cien biopotravín. Ekologické poľnohospodárstvo. Označenie bioproduktov. Vznik a uvedenie privátnej značky Tesco Organic - prípadová štúdia. Obchodný názov značky, logo a dizajn obalu. Komunikačná stratégia a zavádzanie značky Tesco Organic na slovenskom trhu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01576-013, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1