Number of the records: 1  

Privátne značky pod vplyvom hospodárskej krízy v segmente bioproduktov

  1. Title Privátne značky pod vplyvom hospodárskej krízy v segmente bioproduktov
    TranslationPrivate brands under the crisis in the segment of bioproducts
    Author infoZuzana Lukačovičová
    Author Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Obchod a marketing 2009 : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 40. výročia vzniku Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : Bratislava, september 2009. S. 106-114. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2839-9
    Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
    NoteVEGA 1/4582/07
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 631 - Poľnohospodárstvo
    Keywords bioprodukty * potraviny * poľnohospodárstvo * ekológia * značky výrobkov * značky maloobchodné * dizajn * logo * ceny * spotrebitelia
    AnnotationCharakteristika trhu biopotravín. Problematika vysokých cien biopotravín. Ekologické poľnohospodárstvo. Označenie bioproduktov. Vznik a uvedenie privátnej značky Tesco Organic - prípadová štúdia. Obchodný názov značky, logo a dizajn obalu. Komunikačná stratégia a zavádzanie značky Tesco Organic na slovenskom trhu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01576-013, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.