Number of the records: 1  

Význam výskumu ako východiska pre aktivity v rámci interných public relations

  1. Title Význam výskumu ako východiska pre aktivity v rámci interných public relations
    TranslationThe Importance of research as fundament of internal public relations activities
    Author infoŠtefan Žák
    Author Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Obchod a marketing 2009 : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 40. výročia vzniku Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : Bratislava, september 2009. S. 156-164. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2839-9
    Výstup z projektu VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu
    NoteVEGA 1/4600/07
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations
    Keywords práca s verejnosťou * komunikácia interná * komunikácia marketingová * komunikácia firemná * firmy * zamestnanci * výskum
    AnnotationPodstata a význam public relations. Charakteristika interných public relations. Interná komunikácia. Nástroje interných public relations. Výskum interných public relations.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01576-016, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.