Number of the records: 1  

Tvorba trhovej pozície značky. Aplikácia na trhu minerálnych vôd

  1. Title Tvorba trhovej pozície značky. Aplikácia na trhu minerálnych vôd
    TranslationBrand building process. Application to the mineral water market
    Author infoZuzana Lukačovičová
    Author Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 2, č. 7 (2009), s. 121-138. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493
    Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
    NoteVEGA 1/4582/07
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Keywords značky výrobkov * voda minerálna * marketing * výskum marketingový * kvalita vody * kvalita výrobkov
    AnnotationAnalýza a návrh procesu budovania pozície značky na trhu. Objasnenie základných pojmov a charakteristika pozície konkrétnej začky v oblasti minerálnych vôd, značky Budiš na slovenskom trhu, ako aj jej samotné atribúty s väzbou na externé prostredie skúmanej značky.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01609-008, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 5-8

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.