Number of the records: 1  

Využitie nástrojov marketingu a stanovenie konkurenčnej stratégie v poľnohospodárskych subjektoch na Slovensku

  1. Title Využitie nástrojov marketingu a stanovenie konkurenčnej stratégie v poľnohospodárskych subjektoch na Slovensku
    Author infoVladimír Kocák
    Author Kocák Vladimír EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source document Ekonomické aspekty globalizácie z pohľadu znevýhodnenia regiónov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : [SEMAFOR '08] : Zemplínska Šírava, 16.-18.9.2008. - Košice : [Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach], 2008
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 631 - Poľnohospodárstvo
    Keywords poľnohospodárstvo * družstvá poľnohospodárske * farmy * marketing * stratégia marketingová * obchod elektronický * diverzifikácia * Slovensko
    AnnotationPoľnohospodárske podnikateľské subjekty na území Slovenskej republiky. Marketing a dlhodobá stratégia farmy. Marketingové plánovanie. Návrh najvhodnejšej stratégie pre poľnohospodárske družstvo v Kapušanoch.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 00658-009, PHF - Archív EPC, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF225.9 KBz IP adresy EU po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.