Number of the records: 1  

Senzorický marketing: spotrebiteľ v pasci

  1. Title Senzorický marketing: spotrebiteľ v pasci
    Author infoPavol Kita
    Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Slovenský výber : mesačník manažmentu obchodu. Roč. 13, č. 10 (2009), s. 30-33. - Bratislava : SON MEDIA, 2009. ISSN 1335-9266
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * správanie spotrebiteľa * potravinárstvo * prieskum spotrebiteľský
    AnnotationSenzorický marketing rozširuje oblasť marketingu a nadobúda čoraz väčší význam pri rozhodovaní kupujúceho. Čo je senzorický marketing - špecifický druh marketingu, vhodný predovšetkým pre oblasť potravinárstva. Využitie v praxi - príklad analýzy segmentu fast-foodov. Prieskum medzi spotrebiteľmi - výsledky v tabuľkách.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01619-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 1-10

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.