Number of the records: 1  

Efektívne využívanie komunikačných nástrojov v marketingovej praxi podnikov

  1. Title Efektívne využívanie komunikačných nástrojov v marketingovej praxi podnikov
    Author infoJán Sciranka
    Author Sciranka Ján EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source documentMasmediálna komunikácia a realita III. : marketingová komunikácia : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 29. a 30. apríl 2009, Smolenice. S. 311-317. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-126-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * zákazníci * podnik * komunikácia marketingová * produkty * podpora predaja * reklama
    AnnotationZáklad marketingovej komunikácie v podnikovom prostredí a implementácia komunikačných nástrojov. Prezentácia a vlastnosti produktov a ich schopnosť uspokojiť potreby zákazníkov. Efektivita marketingovej komunikácie prostredníctvom predajného efektu. Marketingová komunikácia a súčasný stav v ekonomickom prostredí.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01754-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.