Number of the records: 1
Efektívne využívanie komunikačných nástrojov v marketingovej praxi podnikov
Title Efektívne využívanie komunikačných nástrojov v marketingovej praxi podnikov Author info Ján Sciranka Author Sciranka Ján EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Masmediálna komunikácia a realita III. : marketingová komunikácia : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 29. a 30. apríl 2009, Smolenice. S. 311-317. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-126-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * zákazníci * podnik * komunikácia marketingová * produkty * podpora predaja * reklama Annotation Základ marketingovej komunikácie v podnikovom prostredí a implementácia komunikačných nástrojov. Prezentácia a vlastnosti produktov a ich schopnosť uspokojiť potreby zákazníkov. Efektivita marketingovej komunikácie prostredníctvom predajného efektu. Marketingová komunikácia a súčasný stav v ekonomickom prostredí. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01754-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1