Number of the records: 1  

Malé firmy a význam marketingovej komunikácie

  1. Title Malé firmy a význam marketingovej komunikácie
    Author infoDenisa Gajdová, Martina Špilová
    Author Gajdová Denisa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Špilová Martina
    Source documentMasmediálna komunikácia a realita III. : marketingová komunikácia : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 29. a 30. apríl 2009, Smolenice. S. 201-209. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-126-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords podnik malý * obchod * komunikácia marketingová
    AnnotationVýznam reklamy, public relations, osobného predaja alebo podpory predaja pre rozhodovanie spotrebiteľa o kúpe v čase hospodárskej krízy. Precízne pripravená a dobre realizovaná marketingová komunikácia môže v mnohých prípadoch "zachrániť život" malých firiem na trhu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01661-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.