Number of the records: 1  

Úloha inovácií v rozvoji firmy

  1. Title Úloha inovácií v rozvoji firmy
    Author infoJozef Čimo, Miroslav Mariaš
    Author Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Mariaš Miroslav
    Source document Nové trendy v manažmente : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Trenčín, 26. a 27. november 2008. S. 1-4. - Trenčín : Fakulta sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2008. ISBN 978-80-8075-370-2
    NoteVEGA 1/0557/08 "Inovácie marketingových a obchodných činností na pracovisku Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave"
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords stratégia inovačná * konkurencieschopnosť * inovácia * vývoj * kultúra podniková
    AnnotationInovačná stratégia firmy a postup strategického zamerania. Podniková kultúra a určenie cieľov dotvára budúci obraz podniku. Úloha inovácií a uvádzanie nových tovarov a služieb na trh. Aké produkty preferujú zákazníci ? Integrácia obchodu a marketingu, vývoja a výroby. Inovačný vývoj a hodnotový systém ľudí.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 00558-004, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.