Number of the records: 1
Customer oriented strategies in Slovak companies
Title Customer oriented strategies in Slovak companies Translation Stratégie orientované na zákazníka v slovenských podnikoch Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 38, č. 2 (2009), s. 163-170. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2009. ISSN 0323-262X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * marketing * lojálnosť zákazníkov * Slovensko * podnik Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01741-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 1-4
File name Size Typ prístupu PDF fulltext 70.7 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1