Number of the records: 1  

Psychologické aspekty fenoménu excentrickosti v podnikaní s reklamou

  1. Title Psychologické aspekty fenoménu excentrickosti v podnikaní s reklamou
    Author infoTatiana Soroková
    Author Soroková Tatiana
    Source document Manažment podnikania a vecí verejných - dialógy : odborno-vedecký časopis Slovenskej akadémie manažmentu - klubu manažérov v Bratislave. Roč. 4, č. 10 (2009), s. 19-30. - Bratislava : Slovenská akadémia manažmentu, 2009. ISSN 1337-0510
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords psychológia * podnikanie * etika * kampane reklamné * reklama
    AnnotationVplyv reklamy na ľudské vedomie. Excentrická, nevkusná, nonetická reklama. Podceňovanie recipienta. Reklama a obrovské finančné sumy. Tvorba nových typov reklamy. Účinnosť reklamy. Podpora a formy podpory predaja.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 8-10

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.