Number of the records: 1
Diagnóza cieľovej skupiny - polovica úspechu v biznise
Title Diagnóza cieľovej skupiny - polovica úspechu v biznise Author info Emil Burák Author Burák Emil Source document Eurobiznis : mesačník o ekonomike a podnikaní. Roč. 9, č. 11 (2009), s. 50-51. - Bratislava : Versa Media, 2009. ISSN 1336-393X Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Keywords obchod * predaj * ponuka * dopyt * marketing * zákazníci * spotrebitelia Annotation Polovica víťazstva v biznise znamená mať v ponuke jedinečný produkt a druhou polovicou úspechu je schopnosť správne hrať na najvhodnejšiu cieľovú skupinu v rámci lovu na zákazníka. Zápasy dvoch hlavných súperov trhu - ponuky a dopytu sú často v prevahe kupovania nie toho, čo by sme mohli alebo mali, ale toho, čo musíme (dokážeme si dovoliť) kúpiť. Na trhu tvorí len menšinu tzv. elita spotrebiteľov, preto sa obchodníci orientujú na štandardného, masového zákazníka. Rozhodujúcim klientom na trhu je stredná vrstva a najchudobnejšie masy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 1-12
article
Number of the records: 1