Number of the records: 1  

Rozpočet sponzoringu, jeho tvorba a postavenie v rámci komunikačného mixu

  1. Title Rozpočet sponzoringu, jeho tvorba a postavenie v rámci komunikačného mixu
    Author infoKamila Rubaninská
    Author Rubaninská Kamila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Manažment znalostí - dôležitý produktívny faktor podniku 21. storočia : zborník vedeckých statí. S. 11-18. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2847-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 336.1/.5 - Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty
    Keywords sponzorovanie * marketing * komunikácia marketingová * reklama * práca s verejnosťou * rozpočty * financie * prieskum informačný * dotazníky
    AnnotationVýsledky prieskumu uskutočneného na prelome roka 2008 a 2009, ktorého cieľom bolo zistiť, do akej miery firmy využívajú jednotlivé nástroje komunikačného mixu a ako je v rámci neho chápaný a zaraďovaný sponzoring. Prevažná väčšina respondentov označila reklamu, sponzoring a public relations za hlavné komunikačné nástroje. Prieskum zisťoval aj podiel rozpočtu sponzoringu na celkovom marketingovom rozpočte a jeho tvorbu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00062-008, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.