Number of the records: 1  

Marketing vína ako súčasť vysokoškolského vzdelávania

  1. Title Marketing vína ako súčasť vysokoškolského vzdelávania
    Author infoPeter Filo, Júlia Lipianska
    Author Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Víno jako multikulturní fenomén : publikace vznikla z tematické mezinárodní interdisciplinární konference v Olomouci 23.-24.4.2009. S. 45-49. - Olomouc : [Univerzita Palackého v Olomouci], 2009
    Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
    NoteVEGA 1/0251/08
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * víno * marketing regionálny * študenti * projekty * Katedra marketingu OF
    AnnotationVíno a marketing. Prečo študenti marketingu pracovali s vínom. Víno ako didaktická pomôcka.
    Public work categoryScientific works in noticed year-books from international undertakings, foreign year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00054-002, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.