Number of the records: 1
Marketing vína ako súčasť vysokoškolského vzdelávania
Title Marketing vína ako súčasť vysokoškolského vzdelávania Author info Peter Filo, Júlia Lipianska Author Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Víno jako multikulturní fenomén : publikace vznikla z tematické mezinárodní interdisciplinární konference v Olomouci 23.-24.4.2009. S. 45-49. - Olomouc : [Univerzita Palackého v Olomouci], 2009 Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
Note VEGA 1/0251/08 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * víno * marketing regionálny * študenti * projekty * Katedra marketingu OF Annotation Víno a marketing. Prečo študenti marketingu pracovali s vínom. Víno ako didaktická pomôcka. Public work category Scientific works in noticed year-books from international undertakings, foreign year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00054-002, originál dokumentu
article
Number of the records: 1