Number of the records: 1  

Využívanie priameho marketingu v českých podnikoch

  1. Title Využívanie priameho marketingu v českých podnikoch
    Author infoLucia Michalková
    Author Michalková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Manažment znalostí - dôležitý produktívny faktor podniku 21. storočia : zborník vedeckých statí. S. 45-53. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2847-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing priamy * komunikácia marketingová * telemarketing * inzercia * katalógy * pošta elektronická * prieskum informačný * Česko
    AnnotationCharakteristika priameho marketingu ako preferovanej formy marketingovej komunikácie. Výsledky prieskumu, ktorého cieľom bolo zistiť, koľko českých spoločností využíva v komunikácii so svojimi zákazníkmi priamy marketing, ktoré formy priameho marketingu využívajú, ktoré využívajú najčastejšie a ktoré považujú za najúčinnejšie. Dotazníkového prieskumu sa zúčastnilo 72 českých spoločností. Prieskum sa uskutočnil v priebehu mesiacov november 2008 až marec 2009.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.