Number of the records: 1  

High quality and good brand as a factors which determinate the customer decision making process on the food market

  1. Title High quality and good brand as a factors which determinate the customer decision making process on the food market
    TranslationKvalita a značka tovaru ako faktor určujúci rozhodovanie spotrebiteľa na potravinovom trhu
    Author infoPatrycja Pudło, Jozef Gajdoš, Vladimír Gábor
    Author Pudło Patrycja EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Co-authors Gajdoš Jozef EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Gábor Vladimír EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Source documentManažment priemyselných podnikov. Roč. 6, č. 1 (2009) s. 32-43. - Zvolen : Vydavateľstvo Technickej univerzity vo Zvolene, 2009. ISSN 1336-5592
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords trh potravinový * spotrebitelia * zákazníci * rozhodovanie * kvalita * značky výrobkov * analýzy * Poľsko * Slovensko
    AnnotationČlánok analyzuje rozhodovací proces zákazníka na dvoch rozličných potravinových trhoch (Poľsko, Slovensko) z pohľadu dvoch faktorov - kvality a značky. Vzťah medzi kvalitou a značkou. Analýza rozhodovania zákazníka z oblasti podkarpatskej provincie v Poľsku a z východného Slovenska. Metodológia. Analýza a výsledky.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00067-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.