Number of the records: 1  

Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku

  1. Title Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku : zborník vedeckých statí
    Author infokolektív
    Another authors Šimo Dušan (Recenzent)
    Hölcz Róbert (Recenzent)
    Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave
    Issue dataBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2009. - 92 s.
    ISBN978-80-225-2870-2
    Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
    NoteVEGA 1/4582/07
    Document kindmiscellanea
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Keywords zákazníci * značky výrobkov * médiá * maloobchod * spotrebitelia
    DatabaseBOOKS
    Copy count2, currently available 1, at library only 1
    References (6) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Call number840334, 840335
    No. of Archival CopyE10 00104-001, originál dokumentu

    Call numberLocationSublocationInfo
    840334SEKVšeobecná študovňaIn-Library Use Only
    840335SEKSklad knižničného fonduavailaible

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.