Number of the records: 1
Chytrý marketing v těžkých časech
Title Chytrý marketing v těžkých časech Author info Rabikar Chatterjee Author Chatterjee Rabikar Source document Marketing magazine. Roč. 13, č. 11/12 (listopad/prosinec 2009), s. 24-25. - Praha : Mladá fronta, 2009. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * reklama * lojálnosť zákazníkov * investície * ceny * náklady * efektívnosť * recesia Annotation Investovať peniaze do reklamy v čase recesie - absolútna nutnosť v záujme udržania lojálneho zákazníka. Snaha firiem znižovať ceny. Ponuka balenia s menším obsahom, alebo ponuka produktov typu dva plus jeden zdarma. Nový produkt na trhu, prilákanie pozornosti - prínos v dobe recesie. Potreba rozoznať kľúčové zákaznícke segmenty. Typy pre šikovné zníženie nákladov. Myslenie v dlhodobých perspektívach. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 1-12
article
Number of the records: 1