Number of the records: 1
Modely zákazníckej spokojnosti a meranie spokojnosti
Title Modely zákazníckej spokojnosti a meranie spokojnosti Author info Dagmar Lesáková, Zora Trnková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Trnková Zora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku : zborník vedeckých statí. S. 85-92. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2870-2 Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
Note VEGA 1/4582/07 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * zákazníci * produkty * riadenie vzťahov so zákazníkmi * spokojnosť zákazníkov * modely * indexy Annotation Modely bežne používané nielen na zistenie miery spokojnosti zákazníka, ale aj ako pomôcka na stanovenie opatrení, ktoré musí manažment pre zlepšenie svojej firmy prijať. Model potvrdenia očakávaní. Kvalitatívny model spokojnosti. Mriežka manažérskych príležitostí. Index zákazníckej spokojnosti. Model C/D paradigma. Spôsoby merania zákazníckej spokojnosti v praxi. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00104-003, originál dokumentu
article
Number of the records: 1