Number of the records: 1
Která polovina letí z okna?
Title Která polovina letí z okna? Author info Petr Hantych Author Hantych Petr Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 5, č. 12 (Prosinec 2009), s. 28-30. - Praha : Economia, 2009. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 330.13 - Hospodárnosť. Ekonomický princíp. Úžitok. Hodnota. Zákon hodnoty Keywords efektívnosť * investície * marketing mix * značky výrobkov * modelovanie Annotation Ako objektívne hodnotiť efektivitu. Skúsenosti spoločnosti Unilever s regresným modelovaním. Ako pôsobia prvky marketingového mixu na značku. Stanovenie ROI (Return on investment) jednotlivých častí marketingového mixu. Ako to vyzerá v praxi. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 8-12 + 5 príl.
article
Number of the records: 1