Number of the records: 1  

Která polovina letí z okna?

  1. Title Která polovina letí z okna?
    Author infoPetr Hantych
    Author Hantych Petr
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 5, č. 12 (Prosinec 2009), s. 28-30. - Praha : Economia, 2009. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 330.13 - Hospodárnosť. Ekonomický princíp. Úžitok. Hodnota. Zákon hodnoty
    Keywords efektívnosť * investície * marketing mix * značky výrobkov * modelovanie
    AnnotationAko objektívne hodnotiť efektivitu. Skúsenosti spoločnosti Unilever s regresným modelovaním. Ako pôsobia prvky marketingového mixu na značku. Stanovenie ROI (Return on investment) jednotlivých častí marketingového mixu. Ako to vyzerá v praxi.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 8-12 + 5 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.