Number of the records: 1
Public relations a ich dôležitosť pre úspech firmy na trhu
Title Public relations a ich dôležitosť pre úspech firmy na trhu Author info Zdenka Kadeková Author Kadeková Zdenka Source document MMPF. Manažment, mzdy, právo a financie : časopis pre ekonómov, právnikov, podnikateľov, podniky a organizácie. Roč. 16, č. 23-24 (2009), s. 290-305. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2009. ISSN 1335-9568 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations Keywords práca s verejnosťou * firmy Annotation Public Relations (PR) - vzťah s verejnosťou - je nástrojom komunikačnej politiky marketingového manažmentu. PR - ich funkcia a dôležitosť pri riadení spoločnosti. Činnosti oddelenia PR v podniku. PR v oblasti financií. Komunikácia spoločnosti v čase krízy a príležitostná komunikácia. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 17-24
article
Number of the records: 1