Number of the records: 1
Sponsorship effectivness and its impact on consumers' attitudes
Title Sponsorship effectivness and its impact on consumers' attitudes Author info Kamila Rubaninská Author Rubaninská Kamila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document New economic challenges : 1st international PhD students conference, Brno, 21.- 22.1.2009. S. 461-467. - Brno : Masaryk University, 2009. ISBN 978-80-210-4815-7 Note 2316063/08 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords sponzorovanie * firmy * komunikácia marketingová * efektívnosť * spotrebitelia * postoje * metodológia Annotation Prieskum v oblasti problematiky sponzorstva. Sponzorstvo ako nástroj marketingovej komunikácie. Cieľ a metodológia. Výsledky. Vnímanie sponzorstva. Spotrebitelia a sponzorstvo. Diskusia a závery. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00151-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1