Number of the records: 1
Aktuální trendy v oblasti marketingového výzkumu
Title Aktuální trendy v oblasti marketingového výzkumu Author info Radek Tahal Author Tahal Radek Source document Marketing & komunikace. Roč. 19, č. 4 (2009), s. 8-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 2009. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords výskum marketingový * investície * Európa * svet * metódy výskumu * metódy kvantitatívne Annotation Marketingový výskum - trendy - smerovanie od čisto produktového ku klientskému prístupu. Marketingový výskum sa stáva neoddeliteľnou súčasťou strategického a operatívneho riadenia firmy. Investície do aktivít spojených s marketingovým výskumom. Metódy kvantitatívneho výskumu - začínajú dominovať elektronické formy dopytovania sa, zvlášť elektronické a internetové dopytovanie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 1-4
article
Number of the records: 1