Number of the records: 1
Negativní volební kampaně a jejich efektivita
Title Negativní volební kampaně a jejich efektivita Author info Jaroslav Světlík Author Světlík Jaroslav Source document Marketing & komunikace. Roč. 19, č. 3 (2009), s. 11-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2009. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords kampane volebné * marketing * politika * reklama Annotation Stratégia súčasných volebných kampaní je založená čím ďalej, tým viac na negatívnej reklame, ktorej hlavným cieľom je vytvoriť negatívny image politického oponenta. Negatíva, ktoré negatívnu volebnú kampaň sprevádzajú - bumerang efekt, negativizmus, apatia. Efektívnosť negatívnych volebných kampaní. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 1-4
article
Number of the records: 1