Number of the records: 1
Vybrané nástroje marketingovej komunikácie podniku
Title Vybrané nástroje marketingovej komunikácie podniku Translation Selected tools of the corporate`s marketing communication Author info Jana Lopušanová Author Lopušanová Jana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku III. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 5.11.2009. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. ISBN 978-80-225-2851-1 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia marketingová * reklama * podpora predaja * informácie * práca s verejnosťou * marketing priamy * zákazníci * predaj * nákup Annotation Marketingová komunikácia ako nástroj ovplyvňovania spotrebiteľa. Definícia marketingovej komunikácie. Ciele marketingovej komunikácie. Charakteristika komunikačnej politiky a vybraných prvkov komunikačného mixu. Public relations - PR. Klasifikácia nástrojov PR podľa akronymu PENCILS. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00187-045, originál dokumentu
article
Number of the records: 1