Number of the records: 1
Využívanie reklamy v období finančnej krízy
Title Využívanie reklamy v období finančnej krízy Translation Utilization of advertising in time of financial crisis Author info Zuzana Michalcová Author Michalcová Zuzana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku III. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 5.11.2009. S. [1-6]. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. ISBN 978-80-225-2851-1 Výstup z projektu IGP 2318160 Ekonomické a manažérske aspekty konkurencieschopnosti a tvorby hodnoty podnikov
Note 2318160 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords reklama * kampane reklamné * komunikácia marketingová * marketing mix * zdaňovanie * dane z príjmov * kríza finančná Annotation Komunikačná politika podniku. Marketingová komunikácia a marketingový mix. Reklama - charakteristika, úloha. Identifikačná reklamná kampaň a informačná reklamná kampaň. Reklama na Slovensku a v zahraničí. Prehodnotenie komunikačných mixov podnikov v súčasnom období finančnej krízy. Reklamné kampane a otázka zdaňovania. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00187-050, originál dokumentu
article
Number of the records: 1