Number of the records: 1  

Využívanie reklamy v období finančnej krízy

  1. Title Využívanie reklamy v období finančnej krízy
    TranslationUtilization of advertising in time of financial crisis
    Author infoZuzana Michalcová
    Author Michalcová Zuzana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku III. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 5.11.2009. S. [1-6]. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. ISBN 978-80-225-2851-1
    Výstup z projektu IGP 2318160 Ekonomické a manažérske aspekty konkurencieschopnosti a tvorby hodnoty podnikov
    Note2318160
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords reklama * kampane reklamné * komunikácia marketingová * marketing mix * zdaňovanie * dane z príjmov * kríza finančná
    AnnotationKomunikačná politika podniku. Marketingová komunikácia a marketingový mix. Reklama - charakteristika, úloha. Identifikačná reklamná kampaň a informačná reklamná kampaň. Reklama na Slovensku a v zahraničí. Prehodnotenie komunikačných mixov podnikov v súčasnom období finančnej krízy. Reklamné kampane a otázka zdaňovania.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00187-050, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.