Number of the records: 1
Internet ako strategický nástroj marketingovej komunikácie
Title Internet ako strategický nástroj marketingovej komunikácie Author info Benita Juriková, Miroslava Szarková Author Juriková Benita EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM Co-authors Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Aktuální aspekty české a světové ekonomiky : seminář konaný u příležitosti mezinárodní konference LEF 2009 : Liberec 15. až 16. září 2009. S. 105-110. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2009. ISBN 978-80-7372-536-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete Keywords internet * komunikácia marketingová * marketing strategický * Slovensko Annotation Používanie internetu malými a strednými podnikmi pôsobiacimi v SR v marketingovej komunikácii – výsledky výskumu. Využívané e-komunikačné nástroje, doplnkové e-služby, tvorba a správa web-stránky. Hodnotenie internetovej stránky ako strategického komunikačného nástroja. Internet sa stal vysoko používaným nástrojom a zvlášť v marketingovej komunikácii ho využíva stále viac malých a stredných podnikov. Možno predpokladať, že tento trend bude pokračovať. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00101-010, originál dokumentu
article
Number of the records: 1