Number of the records: 1  

Internet ako strategický nástroj marketingovej komunikácie

  1. Title Internet ako strategický nástroj marketingovej komunikácie
    Author infoBenita Juriková, Miroslava Szarková
    Author Juriková Benita EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Co-authors Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Aktuální aspekty české a světové ekonomiky : seminář konaný u příležitosti mezinárodní konference LEF 2009 : Liberec 15. až 16. září 2009. S. 105-110. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2009. ISBN 978-80-7372-536-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete
    Keywords internet * komunikácia marketingová * marketing strategický * Slovensko
    AnnotationPoužívanie internetu malými a strednými podnikmi pôsobiacimi v SR v marketingovej komunikácii – výsledky výskumu. Využívané e-komunikačné nástroje, doplnkové e-služby, tvorba a správa web-stránky. Hodnotenie internetovej stránky ako strategického komunikačného nástroja. Internet sa stal vysoko používaným nástrojom a zvlášť v marketingovej komunikácii ho využíva stále viac malých a stredných podnikov. Možno predpokladať, že tento trend bude pokračovať.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00101-010, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.