Number of the records: 1  

Conjoint analýza v zákaznícky orientovanom marketingu

  1. Title Conjoint analýza v zákaznícky orientovanom marketingu
    TranslationConjoint analysis in customer-oriented marketing
    Author infoBranislav Pacák
    Author Pacák Branislav
    Source document Forum statisticum Slovacum : vedecký časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. Roč. 5, č. 7 (2009), s. 115-120. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2009. ISSN 1336-7420
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 519.2 - Pravdepodobnosť a matematická štatistika
    Keywords metódy štatistické * analýza štatistická viacrozmerná * výskum trhu * marketing * štatistika
    AnnotationPrincíp conjoint analýzy ako metódy, ktorá je najviac spojená s výskumom trhu. Príklad aplikácie conjoint analýzy. Ukážka manažérskej aplikácie výsledkov conjoint analýzy. Odhady čiastkových užitočností. Relatívne užitočnosti.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2009: 5-7

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.