Number of the records: 1
Personálny marketing podnikov v podmienkach globálnej hospodárskej krízy
Title Personálny marketing podnikov v podmienkach globálnej hospodárskej krízy Translation Personnel marketing of companies under the conditions of global economic crisis Author info Miroslava Szarková Author Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 38, č. 3 (2009), s. 398-404. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2009. ISSN 0323-262X Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords pojmy * kríza hospodárska * trh práce * výhody konkurenčné * manažment personálny * marketing personálny Annotation Vymedzenie personálneho marketingu. Možnosti personálneho marketingu v súčasnosti. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00241-012, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 1-4
File name Size Typ prístupu PDF fulltext 80.5 KB publicly available article
Number of the records: 1