Number of the records: 1  

Personálny marketing podnikov v podmienkach globálnej hospodárskej krízy

  1. Title Personálny marketing podnikov v podmienkach globálnej hospodárskej krízy
    TranslationPersonnel marketing of companies under the conditions of global economic crisis
    Author infoMiroslava Szarková
    Author Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 38, č. 3 (2009), s. 398-404. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2009. ISSN 0323-262X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords pojmy * kríza hospodárska * trh práce * výhody konkurenčné * manažment personálny * marketing personálny
    AnnotationVymedzenie personálneho marketingu. Možnosti personálneho marketingu v súčasnosti.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00241-012, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext80.5 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.