Number of the records: 1  

Firemné web stránky ako súčasť marketingu firiem

  1. Title Firemné web stránky ako súčasť marketingu firiem
    Author infoZuzana Lukačovičová
    Author Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký a odborný časopis. Roč. 1, č. 2-3 (Október 2009), s. 52-58. - Bratislava : MERKURY, 2009. ISSN 1337-9313
    Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
    NoteVEGA 1/4582/07
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete
    Keywords internet * podnik * podnikanie * marketing * komunikácia marketingová * obchod elektronický * objednávky
    AnnotationVýhody marketingových činností využívaných na internete. Internet ako prostriedok podnikania a ako podpora marketingových a obchodných činností. Najčastejšie chyby, ktorých sa slovenský web dopúšťa - zhodnotenie slovenských webových stránok.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00246-007, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.