Number of the records: 1
VALS ako jedna zo základných metód v segmentácii zákazníka z psychologického pohľadu
Title VALS ako jedna zo základných metód v segmentácii zákazníka z psychologického pohľadu Author info Juraj Chebeň Author Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký a odborný časopis. Roč. 1, č. 2-3 (Október 2009), s. 35-42. - Bratislava : MERKURY, 2009. ISSN 1337-9313 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Keywords zákazníci * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * štýl životný * psychológia * obchod Annotation Charakteristika jednotlivých typov segmentácií - geografická, demografická, segmentácia na základe správania sa, psychografická segmentácia. Segmentačné prístupy založené na životnom štýle zákazníkov (VALS - Values and lifestyle systems). Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00246-006, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 1-4
article
Number of the records: 1