Number of the records: 1
Customer Oriented Strategies in Slovak Republic
Title Customer Oriented Strategies in Slovak Republic Translation Zákaznicky orientované stratégie na Slovensku Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Company in process of integration with European Union. S. 133-141. - Warsaw : University of Finance and Management in Warsaw, 2009. ISBN 978-83-61086-59-8 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Poland systematics 339.138 - Marketing Keywords zákazníci * lojálnosť zákazníkov * stratégia marketingová * stratégia podniková * podnik malý * podnik stredný * výskum * Slovensko Annotation Teoretické pozadie zákazníckej lojality. Stratégie lojality. Ciele a metódy výskumu. Postoje k lojalite. Výsledky výskumu. Primárnym cieľom výskumu bolo analyzovať implementáciu a stratégie odmeňovania v malých a stredných podnikoch na Slovensku. Public work category Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00254-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1