- Market Orientation of the Slovak Companies in the Field of Purchases
Number of the records: 1  

Market Orientation of the Slovak Companies in the Field of Purchases

  1. Title Market Orientation of the Slovak Companies in the Field of Purchases
    TranslationTrhová orientácia slovenských firiem v oblasti nákupov
    Author infoJaroslav Kita, Marta Grossmanová, Pavol Kita, Pavol Konštiak
    Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Grossmanová Marta EUBUJA - Ústav jazykov EU - zrušené
    Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Konštiak Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentRevista Portuguesa de Management : revista científica. Vol. 2, num. 1 (2009) s. 13-25. - Lisboa : Associação de Estudos e Investigação Científica do ISLA, 2009. ISSN 1646-897X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionPortugal
    systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Keywords trh * nákup * dodávatelia * konkurencia * spoločnosti * výskum * Slovensko
    AnnotationOrientácia spoločnosti a nákupu na požiadavky trhu. Orientácia na dodávateľov, ktorí sú súčasťou trhovej orientácie. Výsledky výskumu trhovej orientácie na poli nákupu založenom na vybraných elementoch. Potreba nových metód organizácie nakupovania. Závery prieskumu.
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00262-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.