Number of the records: 1
Market Orientation of the Slovak Companies in the Field of Purchases
Title Market Orientation of the Slovak Companies in the Field of Purchases Translation Trhová orientácia slovenských firiem v oblasti nákupov Author info Jaroslav Kita, Marta Grossmanová, Pavol Kita, Pavol Konštiak Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Grossmanová Marta EUBUJA - Ústav jazykov EU - zrušené Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Konštiak Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Revista Portuguesa de Management : revista científica. Vol. 2, num. 1 (2009) s. 13-25. - Lisboa : Associação de Estudos e Investigação Científica do ISLA, 2009. ISSN 1646-897X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Portugal systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Keywords trh * nákup * dodávatelia * konkurencia * spoločnosti * výskum * Slovensko Annotation Orientácia spoločnosti a nákupu na požiadavky trhu. Orientácia na dodávateľov, ktorí sú súčasťou trhovej orientácie. Výsledky výskumu trhovej orientácie na poli nákupu založenom na vybraných elementoch. Potreba nových metód organizácie nakupovania. Závery prieskumu. Public work category Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00262-001, kópia plného textu

article
Number of the records: 1