Number of the records: 1
Aplikácia nástrojov komunikačného mixu v strediskách cestovného ruchu a možnosti merania ich efektívnosti
Title Aplikácia nástrojov komunikačného mixu v strediskách cestovného ruchu a možnosti merania ich efektívnosti Translation Application of promotion mix in tourist destinations and possibilities of measuring its efficiency Author info Vanda Maráková Author Maráková Vanda Source document Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 42, č. 3-4 (2009), s. 132-147. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2009. ISSN 0139-8660 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords ruch cestovný * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * efektívnosť * návratnosť investícií Annotation Integrovaná marketingová komunikácia stredísk cestovného ruchu. Meranie efektívnosti vybraných nástrojov komunikačného mixu v cestovnom ruchu. Návratnosť investícií (ROI). Výsledky dotazníkového prieskumu, ktorý vychádzal z dvoch hypotéz. Dôvody nemerania efektívnosti prvkov komunikačného mixu. Model hodnotenia efektívnosti nástrojov marketingovej komunikácie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 1-4
article
Number of the records: 1