Number of the records: 1
Analýza efektívnosti výdavkov na reklamu vybraných slovenských finančných inštitúcií použitím analýzy dátových obalov.
Title Analýza efektívnosti výdavkov na reklamu vybraných slovenských finančných inštitúcií použitím analýzy dátových obalov. Author info Martina Majorová Author Majorová Martina Source document EDAMBA 2009 : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : zborník : international scientific conference for doctoral students and young researchers : proceedings. S. 110-121. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2873-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * banky * poisťovne * propagácia * mix komunikačný * modely stochastické * modely input-output Annotation Propagácia výrobku či služby ako neodmysliteľná súčasť politiky komunikačného mixu. Reklamný trh a peňažné prostriedky na propagáciu. Analýza dátových obalov s metódami viacrozmernej štatistickej analýzy. Hodnotenie efektívnosti výdavkov na reklamu vo vybraných finančných inštitúciách na slovenskom trhu. Reklama v médiách a výkonnostné ukazovatele bánk a poisťovní. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1