Number of the records: 1
Le marketing direct multicanal
Title Le marketing direct multicanal : prospection, fidélisation et reconquete du client Author info Yan Claeyssen, Anthony Deydier, Yves Riquet Author Claeyssen Yan Co-authors Deydier Anthony Riquet Yves Issue data Paris : DUNOD , 2006. - 327 s. Issue 2e éd. Edition Fonctions de l'entreprise , marketing-communication ISBN 2-10-050263-8 Document kind monographs Language French Country of Edition France systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing priamy * prieskum podnikateľský * stratégia marketingová * zákazníci * klienti * komunikácia marketingová * médiá * informácie Database BOOKS Copy count 4, currently available 3, at library only 1 Call number 841666, 841667, 847362, 847363
book
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 841666 SEK Sklad knižničného fondu voľný 841667 SEK Sklad knižničného fondu voľný 847362 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 847363 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Number of the records: 1