Number of the records: 1
Marketing vzťahov v podmienkach úradov miestnej samosprávy
Title Marketing vzťahov v podmienkach úradov miestnej samosprávy Translation Relationship marketing in local self-government offices Author info Růžena Lukášová, Anna Vaňová Author Lukášová Růžena Co-authors Vaňová Anna Source document Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 10, č. 2 (2009), s. 127-135. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2009. ISSN 1335-7069 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing vzťahový * samospráva miestna * úrady * výskum * Slovensko * Česko Annotation Funkcia a definícia marketingu vzťahov. Cieľ, materiál a metodika výskumu budovania vzťahov na úradoch miestnej samosprávy v SR a ČR. Výsledky a diskusia. Štruktúra a miera vzájomných vzťahov medzi úradmi miestnej samosprávy a účastníkmi siete vzťahov. Význam jednotlivých subjektov pre úrady miestnej samosprávy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 1-2
article
Number of the records: 1