Number of the records: 1
Krize v kvalitě, anebo kvalita v krizi?
Názov Krize v kvalitě, anebo kvalita v krizi? Autorské údaje Jana Budíková Autor Budíková Jana Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 6, č. 3 (Březen 2010), s. 49. - Praha : Economia, 2010. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami Heslá kvalita výrobkov * náklady * úspory * kríza hospodárska * firmy Anotácia Súčasná kríza prinútila firmy maximálne šetriť na každom kroku. Firmy často idú až do rizika straty zákazníka a poškodenia dôvery vo svoju značku. Rozhodnutie o úsporách ovplyvňuje i vnútorné kontrolné mechanizmy týkajúce sa kvality výrobkov a služieb. Príklady z praxe o stiahnutí výrobkov z obehu kvôli zlej alebo zníženej kvalite. Aj dnes existujú firmy, ktoré nechcú krízu prežiť len na základe krátkodobých opatrení - príklad spoločnosti Apple. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 1-7 + 5 príl.
article
Number of the records: 1