- Marketingové přestřelky
Number of the records: 1  

Marketingové přestřelky

  1. Title Marketingové přestřelky
    Author infoJan Binar
    Author Binar Jan
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 6, č. 3 (Březen 2010), s. 32-33. - Praha : Economia, 2010. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama porovnávacia * propagácia * produkty * značky výrobkov * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * zákazníci * nákup
    AnnotationPríklady porovnávacej reklamy z praxe: reklama na čokoládu Cadbury a Whitttaker`s, legendárny boj medzi Coca-Colou a Pepsi. Efekty porovnávacej reklamy. Pritiahnutie pozornosti, rozoznanie značky a vybavenie si reklamy. Ovplyvnenie postoja ku značke, dôveryhodnosť a vernosť ku značke. Akcia - úmysel kúpiť tovar a nákupné správanie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 1-7 + 5 príl.

    Keywords účtovníctvo * organizácie rozpočtové * organizácie príspevkové * výnosy * náklady * príjmy * rezervy * majetok dlhodobý * zásoby * vzťahy zúčtovacie
    Public work categoryScripts and school texts (lectures)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Copy count13, currently available 11, at library only 2
    Call number915146-915148, 915478-915487
    No. of Archival CopyE21 00431-001, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Titulný list a obsah709.7 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.