Number of the records: 1
Lojalita a spokojnosť zákazníka
Title Lojalita a spokojnosť zákazníka Author info Adela Klepáková Author Klepáková Adela EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Source document Využívanie výsledkov doktorandského štúdia pre celoživotné vzdelávanie : zborník príspevkov z vedeckej konferencie, 11. decembra 2009, Košice. S. 48-56. - Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2010. ISBN 978-80-553-0352-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords zákazníci * lojálnosť zákazníkov * výrobky * služby * nákup * firmy * konkurencia * kvalita * indexy Annotation Dôležitosť lojality zákazníka. Prístupy k deleniu lojálnych zákazníkov. Faktory ovplyvňujúce lojalitu zákazníka. Budovanie lojality zákazníka. Problematika spokojnosti zákazníka. Index spokojnosti zákazníka. Od spokojnosti a lojality ku skutočnej hodnote zákazníka. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00517-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1