Number of the records: 1
Meranie efektívnosti v distribučnom kanále
Title Meranie efektívnosti v distribučnom kanále Author info Miloš Gabriš Author Gabriš Miloš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2009. S. 105-109. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6 Výstup z projektu VEGA 1/4598/07 Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy
Note VEGA 1/4598/07 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Keywords kanály distribučné * výkonnosť * efektívnosť * meranie Annotation Príspevok objasňuje možnosti efektívneho riadenia distribučného kanála prostredníctvom merania jeho výkonnosti. Hodnotenie efektívnosti distribučných kanálov. Atribúty: hospodárnosť, pokrytie trhu a riadenie. Podla Kotlera dnes firmy musia nielen riadiť distribučný systém, ale aj vytvárať nepretržite sa vyvíjajúcu hodnotovú sieť. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00499-032, originál dokumentu
article
Number of the records: 1