Number of the records: 1
Osobitosti a cieľové subjekty späté s procesom budovania corporate identity nefiremných subjektov
Title Osobitosti a cieľové subjekty späté s procesom budovania corporate identity nefiremných subjektov Translation Particularities and targe subjects adherent to creation of corporate identity in non-firm subjects Author info Otília Zorkóciová, Gabriela Ratkovská Author Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Co-authors Ratkovská Gabriela EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 2, č. 8 (2009), s. 143-162. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
Note VEGA 1/0803/10 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika Keywords identita podniková * zvyklosti kultúrne * psychológia ekonomická * regionalizácia * imidž Annotation Pojem identita. Regionálna (sidelná), lokálna identita ako forma kolektívnej identity. Špecifiká budovania regional identity. Regional identity mix regiónu ako analógia corporate identity mixu firiem. Corporate design. Corporate culture. Corporate communication. Corporate image. Corporate behaviour. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - BOOKS No. of Archival Copy E10 00621-008, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 5-8
article
Number of the records: 1