Number of the records: 1  

"Budoucnost" značkových výrobků

  1. Title "Budoucnost" značkových výrobků
    Author infoWilliam Landellmils
    Author Landellmils William
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 6, č. 4 (Duben 2010). - Praha : Economia, 2010
    Top značky : společná příloha týdeníku Marketing&Media 17/2010 a měsíčníku Trend marketing 4/2010. (2010), s. 10-13. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 316.7 - Civilizácia. Spôsob života. Sociálna komunikácia. Ideológia
    Keywords civilizácia * spoločnosť * prostredie životné * materializmus * predvídanie * značky výrobkov * prieskum informačný
    AnnotationVýsledky prieskumu uskutočneného medzi ľuďmi v kategórii od 15 rokov po mladší dôchodkový vek a ktorý hľadal odpovede na otázku: ako vidia budúcnosť? Odpovede na témy - zdravotníctvo, oblasť zábavy a komunikácie, amerikanizácia práce, sám doma, tolerancia ako nová etika, materialistický kolotoč, terorizmus, životné prostredie. Optimizmus mladých žien a pesimizmus starých mužov. Optimizmus značkových výrobkov. Budúcnosť značiek.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 1-7 + 5 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.