Number of the records: 1  

Základy a aplikácie kvantitatívneho marketingu

  1. Title Základy a aplikácie kvantitatívneho marketingu
    Author infoTomáš Bačo
    Author Bačo Tomáš EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source document Kvantitatívne prístupy k modelovaniu rozhodovania ekonomických subjektov v podmienkach neurčitosti a rizika : (recenzovaný zborník z vedeckého workshopu) : Košice 12.12.2008. S. 1-8. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU v Košiciach, 2008. ISBN 978-80-225-2665-4
    NoteVEGA 1/4604/07
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * pojmy * metódy kvantitatívne * správanie spotrebiteľa
    AnnotationCharakteristika kvantitatívneho marketingu. Teoretické vymedzenie kvantitatívneho marketingu. Dôvody umožňujúce rozšírené využívanie kvantitatívneho marketingu. Primárne oblasti možného využitia kvantitatívneho marketingu. Kolízia kvázikoncepcie kvantitatívneho a kreatívneho marketingu.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.