Number of the records: 1  

Neetický marketing predaja finančných produktov

  1. Title Neetický marketing predaja finančných produktov
    Author infoĽuboš Pavelka
    Author Pavelka Ľuboš EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Eurobiznis : mesačník o ekonomike a podnikaní. Roč. 10, č. 5 (2010), s. 22-25. - Bratislava : Versa Media, 2010. ISSN 1336-393X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Keywords banky * inštitúcie finančné * trh finančný * volatilita * investície * výnosy * kapitalizácia * inflácia * etika podnikateľská
    AnnotationNeetický spôsob predaja finančných produktov. Absencia informácií o predpokladanej inflácii. Úspory a kapitalizácia výnosov. Reálny výnos investícií, ktoré zohľadňujú infláciu. Úrokové sadzby a úverová tieseň (credit crunch). Volatilita akciových a dlhopisových kurzov. Finančná gramotnosť obyvateľstva.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00640-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.