Number of the records: 1
Stratégie multinacionálnych korporácií na trhoch strednej a východnej Európy v čase súčasnej finančnej a hospodárskej krízy
Title Stratégie multinacionálnych korporácií na trhoch strednej a východnej Európy v čase súčasnej finančnej a hospodárskej krízy Author info Alexandra Pappová Author Pappová Alexandra EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Management challenges in the 21st century : how to tackle the crisis: theory and practical experience = ako zvládnúť krízu: teória a praktické skúsenosti : conference proceedings / zborník recenzovaných príspevkov : Bratislava, april 27, 2010. S. 116-124. - Trenčín : School of Management / Vysoká škola manažmentu v Trenčíne, 2010. ISBN 978-80-89306-08-4 Výstup z projektu VEGA 1/0668/08 Priame a nepriame efekty priamych zahraničných investícií v strednej a východnej Európe a na Slovensku
Note VEGA 1/0668/08 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 663/664 - Potravinárstvo Keywords nápoje alkoholické * pivo * trh * trh medzinárodný * Slovensko * stredná Európa * východná Európa Annotation Medzinárodný obchod s alkoholickými nápojmi. Chápanie alkoholických nápojov ako špecifického tovaru výmeny. Analýza medzinárodného obchodu s alkoholickými nápojmi. Postavenie jednotlivých hráčov na svetovom trhu s pivom. Charakteristika slovenského pivného trhu. Zahraničný obchod Slovenska s pivom. Súčasné trendy na slovenskom trhu s pivom. Dopady súčasnej finančnej a hospodárskej krízy na stratégie multinacionálnych korporácií na slovenskom trhu s pivom. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00632-008, originál dokumentu
article
Number of the records: 1