Number of the records: 1
Neologizmy v obchodnovednej terminológii
Title Neologizmy v obchodnovednej terminológii Translation Neologisms in the terminology of marketing science Author info Jana Štofilová Author Štofilová Jana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Neologizmy v terminológii marketingu : vedecký seminár o problematike neologizmov v obchodnovedných disciplínach. S. 115-122. - Brno : Tribun EU, 2010. ISBN 978-80-7399-944-5 Note VEGA 2/0091/09 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * terminológia * jazyky cudzie * angličtina Annotation Problematika neologizmov patrí v súčasnosti k aktuálnym otázkam nielen lingvistického skúmania, ktorého úlohou je zachytávať nové slová, ale stále častejšie sa objavujú snahy o zjednotenie odbornej verejnosti v oblasti obchodovednej terminológie. Zvyšovanie kompetentnosti odbornej verejnosti je určitou cestou smerujúcou k minimalizácii problémov v odbornej komunikácii. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00650-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1