Number of the records: 1  

Neologizmy v obchodnovednej terminológii

  1. Title Neologizmy v obchodnovednej terminológii
    TranslationNeologisms in the terminology of marketing science
    Author infoJana Štofilová
    Author Štofilová Jana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentNeologizmy v terminológii marketingu : vedecký seminár o problematike neologizmov v obchodnovedných disciplínach. S. 115-122. - Brno : Tribun EU, 2010. ISBN 978-80-7399-944-5
    NoteVEGA 2/0091/09
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * terminológia * jazyky cudzie * angličtina
    AnnotationProblematika neologizmov patrí v súčasnosti k aktuálnym otázkam nielen lingvistického skúmania, ktorého úlohou je zachytávať nové slová, ale stále častejšie sa objavujú snahy o zjednotenie odbornej verejnosti v oblasti obchodovednej terminológie. Zvyšovanie kompetentnosti odbornej verejnosti je určitou cestou smerujúcou k minimalizácii problémov v odbornej komunikácii.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00650-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.